torsdag 6 december 2018

Vi kör lite flunsa :)


tänk att man aldrig lär sig. Aldrig nånsin. Har ju spring i benen här nu emellanåt och trots diverse medikamenter så gör träningen den allra bästa nyttan så jag åkte trots ond hals med Hanna ner och tränade i början av veckan. 

Smart. Eller inte. På kvällen började kroppen värka och en sån där hääärlig molande frosskänsla kröp runt i hela kroppen.

Av detta har det blivit något som liknar en influensasläng. Troligen oxå ett resultat av att jag nu har slappnat av efter att ha lämnat hotellet. Ont i kroppen, ont i ryggen och frusen. Skulle varit på skattedag idag på gräddhyllan men gick och la mig igen. Sover som en stock på nätterna men ja som sagt det sitter där det sitter och en influensalik baskelusk är det. 

Men men. När jag var på hotellet så kände jag ofta när man var hängig och förkyld att jag saknade att kunna stanna hemma, man kan ju inte be gästerna stanna hemma för att man är lite hängig och därför så kände jag idag att det var skönt att bara gå och lägga sig igen. Så himla skönt. Så med lite vila och sömn så ska jag snart vara på benen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar