lördag 27 november 2010

Åh hur svårt kan det vara?

har suttit och försökt få över julbakgrund till min sida men får helt fel färgval och så kommer inte hela bilden med så nu gav jag upp! Nån som vet nån bra sida med bra bakgrunder? Vill ju så gärna ha julig bakgrund mitt i vintern.....

Imorrn är det första advent! Här har ju julepyntet redan stått uppe en vecka, det lyser upp så härligt i vintermörkret! Och nu börjar jag freda mig med snön.....det är bökigt när man har utegångsdjur som inte ens vill gå in men det får så att säga gå och det lyser upp, hundarna blir inte dyblöta och ja på det hela taget så tar jag väl hellre lite kyla än blask och fyra grader plus och gråväder...nu är det ju ljust på dagarna iaf!

Här i veckan har inte hänt mycket, Hanna har haft feber ett par dagar, jag har varit i stan, har köpt den allra första julklappen till Hanna, hon är i en svår ålder nu, en mellanålder. Högst på listan står en häst men hon får vänta en stund på den, så då får man hitta på nåt annat och det är faktiskt inte helt lätt!

Till våren ska Hanna iaf ta steget uppåt och börja i en dressyrgrupp! Hon höll på att spricka av glädje när jag berättade att Linda hade frågat mig om inte Hanna ville vara med i en sån! Min goa tös, det har hänt så mycket på ridfronten på bara ett år!

Hundarna har fått motion i veckan, annars har det inte hänt mycket där heller. Chili är nästan nere i sin ursprungliga outfit igen så nästa vecka har jag tänkt ta ut henne och träna igen!

Imorrn åker vi till Kinnareds kyrka på adventskonsert, ska bli sååå mysigt!!!!!

Ha en jätteskön första advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar