lördag 17 november 2018

7 goa km i benen...


Efter att hästarna fått sitt idag så föreslog jag för Hanna att vi skulle ge oss ut i skogen och springa en långrunda. Om man ska springa tjejmilen känner jag det är dags att börja faktiskt springa på allvar och komma igång. Kortare rundor i veckorna och dom längre på helgen.

Sagt och gjort, 7 km runt sjön blev det och vi är väldigt nöjda med vårt resultat. Första långa rundan på ja jag vet inte hur länge faktiskt. Knappt vi gått så långt på evigheter. Tog en timma ungefär, jag hade siktat in mig på ca 70 minuter så en timma var ju helt jättebra!

Känns fantastiskt skönt och väl hemma hade världens bästa make fixat middag...mums!

ja och nu är hotellet sålt. Om två veckor tillträder dom nya ägarna, en familj som ska ta över och jag är helt säker på att det kommer bli jättebra. Som sagt, det var inte min grej alls och jag känner det är ett jättestort ok som faller från mina axlar...sååå skönt! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar