söndag 16 mars 2014

Härlig helg är till ända


Söta Annie och Hanna, vilken helg dom har haft! 

Träning både lördag och söndag och dom gör framsteg hela tiden. Äntligen känner vi att det faktiskt händer massor. Hanna har tuffat till sig och ja det går verkligen framåt! Det är så kul att se!

Helgen har bestått mycket av träningen, plus lite god mat, igår gjorde jag hemma gjord Pulled Pork för första gången och idag blev det fläskfilegryta. Det är skönt med helger....lugn och ro och tid att spendera lite som man vill.

I eftermiddag fick jag dessutom gjort ett *jag gör det sen projekt* som jag haft i åtanke i snart två månader. Har planerat om i princip alla mina saint paulor satt dom i nya krukor med ny jord. Frågan är om dom kommer att bli glada eller dö av chocken av ny jord.....hihi.

Och så måste ni se denna, den ger mig lite goosebumps...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar