lördag 19 oktober 2013

Förväntad valpning!


Så var dom äntligen parade, Chili och Einar!

Igår, på dygn 10, for vi upp till Einar och Inger och jodå, det var kärlek vid nästan första ögonkastet! 

Vi ser verkligen fram emot denna kullen som är beräknad på min födelsedag, den 20 december! Ska bli sååå spännande!

Vi åt lunch och tjattrade lite och sen styrde jag och Chili kosan söderöver igen, tog en tur in på Gekås, oj vad folk där var! Tror alla var där plus några till!

Blev en väldigt kort och liten nota kan jag säga....

På vägen upp hann jag dessutom med att kika på ett föl, en helt underbar liten welsh cob tjej som jag bara smälte rakt av över! Jag är ju annars helt inställd på New forest men hittade den här tösen på hästnet och var tvungen åka och kika...och oj så fin hon var! Den tål defintivt att fundera på! 

Idag är det dressyrträning för Hanna och Annie, duktiga Johanna kommer ner så det blir ridning både idag och imorrn, Elin ska låna Lottas shettis och rida lite på så hon oxå får rida lite lektion.

Lite jobba, och sen iväg! Ha en fin lördag därute! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar