måndag 25 februari 2013

Våren gör sitt antågande gällande....


Våren känns plötsligt varken långt borta eller speciellt oäven att komma...

Idag har solen strålat från en blå himmel större delen av dagen och till och med tinat upp vägen här ner till byn! 

Själv sov jag länge idag, åt mozarella på pizzan igårkväll och antar att det var den som satte fart på hela systemet så jag har tillbringat en stor del av natten på hemlighuset och sov därför halva förmiddagen, urlakad som en hel sill....

Nu ikväll så känns det bättre men usch vad man blir trött, och så fort! Blir nog en väldigt tidig kväll här ikväll oxå känner jag. Gick och la mig halv tio igår...

Men nu ikväll har jag iaf varit ute med hundarna en liten tur och gått, jätteskönt att kunna gå kvällsrundan så sent! Jag är ju inte direkt nån anhängare av att gå omkring och gå promenader i mörker så jag går gärna sista rundan innan det blir mörkt, kvällsrundan vid juletid blir därför runt tresnåret....

Jätteskönt att man känner det ljusnar, nu är den inte långt borta! 

1 kommentar:

  1. Det där lät inget vidare...
    Skönt att du mår bättre nu i alla fall!

    Visst känner man av ljuset...det är mycket efterlängtat...och snart är det MARS!

    KRAM!

    SvaraRadera