tisdag 21 februari 2012

Morgontrött uppfödare...


Imorse gjorde jag nog världens sämsta first impression på en stackars människa som ringde. Tjugo i åtta ringde telefonen och en tjej talade om att hon var intresserad av valparna....själv har jag ju då varit lite halvkrasslig i magen plus att hundarna var ute en gång i halvtimman i morse och jag hade precis somnat om när telefonen ringde...så vad gör jag? Jo ber henne ringa igen....Hoppas verkligen hon ringer igen och att jag inte skrämt slag på henne....

Om first impressions last så gjorde jag nog inte nåt jätteintryck på henne, sömnig och berättade att jag inte ens kommit ur sängen....

Nåväl, det blev tack vare snön och magen ingen träning idag för Mint, det är lite synd men det kommer väl en vår en dag och då får det bli träning istället....

Idag har valparna fått sin andra portion välling med lite afil i det tyckte dom var supersmarrigt sa dom! hade inte tänkt börja mata dom redan men eftersom dom är och springer i Chilis matskål hela tiden så känner jag väl att jag kan ge dom lite mat om dom nu vill ha det....mor verkar inte misstycka...

Ha en fortsatt go vecka!

1 kommentar:

  1. Det är precis som man var småbarnsförälder när man har valpar.
    Är det en seriös köpare så ringer hon upp igen!
    Kram

    SvaraRadera