lördag 9 februari 2013

Vårtecken...


Denna veckan kan man sammanfatta med mycket! Bokstavligen mycket! Vet inte vart den tagit vägen men den har gått fort och det har varit fullt upp precis hela tiden! 

Annie har blivit feberfri och hältan verkar ha gått iväg, hoppas den håller sig borta! Hoppas verkligen hon läker kvickt så hon kan komma ut i hagen och springa och busa igen! 

och så har jag jobbat, jobbat jobbat jobbat jobbat. 

Och hämtat några nya höns och lite ägg till...dvärgbrahma ägg, hoppas på fina höns av dom....fick med mig en renrasig dvärgbrahma hem med äggen och en hedemorahöna...i kläckaren ligger hedemoraägg oxå, rasen bland raser som jag önskat mig sen den dagen jag fick höns, dom är sååå fina!!!! 

Och idag har jag jobbat igen och gjort momsar, Trött som en gris, ja helt slut i rutan nu när kvällen kommer. 

Imorrn är en ny dag, en ny dag med nya rundor till stallet och ta hand om mitt hjärtegull och ett par momsar till och ett föreningsbokslut. Sen är denna helgen slut och det är en ny vecka. 

På tisdag hoppas vi att vi slipper bandaget och inte behöver gipsa om igen!

Ha en fin lördagskväll mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar