lördag 16 februari 2013

Om en vecka...



så ska det titta ut såna här småttingar ur äggen i kläckaren....


och ett gäng såna här......


och ett par såna här! Det häftigaste av alla är ju att ett av dom ekoäggen jag la i kläckaren från Coop har tagit sig, tyvärr verkar det andra ägget som faktiskt var befruktat ha gått hädan därinne, men den ena pycklisen är iaf vid liv och vi hoppas att den håller sig vid liv hela vägen ut ur skalet! 

Det ska bli sååå mysigt med små dunbollar!!!!

Nu har vi gått morgonpromenad och kaffet står här framför mig, strax stallgöra, idag är det lördag!

Ha en härlig dag!





1 kommentar:

  1. Så söta små dunbollar. Jag har en hel del mönster har du något garn du tänkt dig att sticka i så du vet masktätheten ?
    Om det ska var tjockt eller tunt garn. bara säg så ska jag leta fram något bra till dig. Förlåt att jag inte svarat innan. Men jag trodde det var min sonhustrus mamma som hade skrivit ni heter lika dant. O jag kollade inte innan. Ha en härlig morgondag kram Beijan obs du kan maila mig om du vill

    SvaraRadera