lördag 13 oktober 2012

Skrikont, igen!



Känns som om ont börjar bli en del av min vardag! En dålig del!

Idag var jag på lydnadsträning på Halmstad hundarena, ett gäng hugade hundmänniskor har dragit ihop en härlig helg med hundträning, inputs i mängder och roligheter. 

Igår kände sig Hanna inte bra så vi stannade hemma och softade i soffan och idag styrde jag kosan mot Halmstad istället. 

Och vad GÖR jag? Jo står på huvudet och slår i både axel och nacke! Min värk har ju vandrat från höger till vänster axel, inte helt oväntat enligt massören pga överbelastning, felbelastning, men iaf. Givetvis så ramlar jag på vänstersidan och när jag föll kändes det inte mycket men när jag väl satte mig i bilen och körde hem! Min nacke värker dessutom så det känns som om nåt nästan gått sönder....maken har dock masserat och känt men nej han säger att där känns allt som det ska.

Återstår att se hur nacken känns imorrn.

Så, det blir väl mera vila, mera lugn och ro och soffläge imorrn då istället för mera lydnadsträning....PEST!

Jag är så TRÖTT på att ha ont, trött på värk och smärta! TRÖTT!!!!!

Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Vilken liten söting. O din stackare kan känna hur ont det gör. Ta det lungt nu o krya på dig. Kram Beijan

    SvaraRadera