måndag 7 maj 2012

När en dörr öppnas...


Tänk er att gå och bära på en dröm. En dröm om att göra nåt annat med livet än bara vända papper. Utveckla en annan gren av verksamheten.  En dröm som legat och grott länge länge men som man känt lika länge att det där går aldrig att förverkliga. Det är för mycket jobb, där är för många dörrar på vägen dit som är stängda pga att man inte råder på omvärlden. 

Tänk er att en sån dörr plötsligt öppnas. Man ser med andra ögon. Dörren står vidöppen! 

Jag ryser av lycka när jag tänker på det, vet inte hur långt genom dörren jag ska gå, men ett är säkert, jag ska iaf titta in och se vad som finns på andra sidan dörren!

3 kommentarer:

  1. Det låter himla spännande! /Anna

    SvaraRadera
  2. Ja, jag blev inte alls nyfiken thihi!

    Ha en skön dag!
    kram wivi

    SvaraRadera
  3. ... då ska man titta in . Ser det bra ut så går man gå in - om inte kan man ju backa.
    Lycka till Ulrica
    /Hella

    SvaraRadera