fredag 9 mars 2012

Såååå mysiga!


Igårkväll låg jag i soffan med en av valparna på magen och bara myste, ikväll har jag legat på alla fyra på golvet och bara myst...snusat och gosat. Dom börjar bli så stora nu så dom uppskattar att gosa valparna, dom är sin mor upp i dagen, gosa med mig, jag kan ligga stilla bara jag får lov att vara med så är jag jättenöjd....dom är såååå ursöta valpar!

Idag fick jag gått en tur med vovvarna på morgonen, sen blev det städning vill jag lova! Fick röjt undan härinne, plockat ut en massa, slängt en del som bara stod, fixat med tvätt och städat hos valparna. Påskpyntat ut lite penséer på trappen, fick en idé att lägga hö i dom så det faktiskt blev påskigt, det blev fint! Känns så fräscht med nya blommor på trappan! Nästa steg är mjölkpallen! Mjölkkannorna ska få sig en uppfräschning i sommar har jag bestämt oxå!

Sen i eftermiddag vet ni vad jag har gjort? Jo jag har provkört ny bil! Följde med maken och skulle hämta hans bil, han hade nästan tittat ut en ny bil åt sig igår men han ångrade sig. Istället satte jag mig och provade den nya B-klassen Mercedes....åååå vilken bil! Vill ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ikväll har det varit ganska lugnt, vi har bakat Presleys cupcakes a la Leila bakar, med peanutbutterfrosting, jättegoda! Gå in på www.recept.nu och sök på Presleys cupcakes!

Nu är det kvällen, snart bokdags! har läst ut Mariettes två böcker av Lars Kepler, den tredje köpte jag på rean så den blir det ikväll!

Gokväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar