måndag 6 juni 2011

Du gamla du fria!


vad konstigt det kändes idag att tänka måndag när det kändes som söndag? Väldigt konstig känsla!

Men i morse firade vi upp den svenska fanan upp i den blå skyn härhemma, vi firade dessutom två års dag för vår förlovning idag! Den dagen då mannen min gick ner på knä i gräset just vid vår flaggstång....

Dagen idag har annars bestått av färdigställande av årsredovisning och kopiering av papper, bad i mästockasjön och ja tidernas värsta badkruka har oxå fått badat idag! Riktigt gott var det!

Sen har jag kört in ved och fått gjort rent i hönsens hus! Jätteskönt!

Nu är det en dryg vecka kvar av deklarationstider och jag har faktiskt bara ett enda bokslut kvar att göra, förutom dom som inte har lämnat in sina papper ännu! Sen har jag en hel drös med människor att ringa imorrn plus att jag ska köra ner ett bokslut till laholm till en revisor!

Imorrnkväll är det vallningskurs!

Sen är det inte många dagar kvar tills skolavslutningen!

Ha en go vecka mina vänner!

1 kommentar: