måndag 27 juli 2009

Semester!

och vad gör vi på semestern? Ja vi har varit lite här och lite där, idag har vi varit hos Anne och Christer en runda dom har det sååå fint och jag blir så lugn i själen när jag kommer dit, jag älskar deras trädgård hela omgivningen och alla projekt som pågår där, det är sååå fint där!!!!!

Sen har vi varit på willab och kollat och ja vi har varit på tur helt enkelt. Vi var på strandpensionatet i skummeslöv och åt lunch- gott!

Annars har vi just plockat bär ja, vi plockade nästan fem liter lingon igår...mums! Sen har vi stängslat in fåren, efter blåtungevaccinationen förra veckan så fick Telma och Leia för sig att vi ska UT! Dom började gå in och ut så igår morse åkte jag ner och hämtade Telma sen började operation täta beteshagen. Gick därnere och lullade i godan ro i ett par timmar, jätteskönt!!! Pausade med att sätta mig och gosa med fåren en stund, bara lugn och ro för själen! Telma får dock gå kvar härhemma ett tag nu så hon glömmer, jag tror det var en idiotgrej dom fick för sig. Förhoppningsvis!

Imorrn ska vi åka till Liseberg hela familjen, tyvärr missar jag nog sökträningen IGEN! Har legat och läst Git Jerings bok om sökträning i sängen sista kvällarna men ungarna ska på diggiloo på torsdag så jag kände att ja tisdag som sambon föreslog var väl en bra dag för att inte allt ska komma på en gång. Det är snart höst och tomt på aktiviteter ändå...

Nu ska jag ut och träna lite med Chili tänkte jag, har anmält mig till en clinic med Maria hagström den 25 augusti, ska bli sååå kul!!!

Hej hopp!

1 kommentar:

  1. Låter som om ni har en skön semester!
    Jag har semester från 24 augusti och det är långt dit...
    //Maria

    SvaraRadera