måndag 1 februari 2016

Kennelns första CHAMPION!


Lilla söta Coffie har tillsammans med matte Weronicha blivit vår kennels allra första champion! Tre förstapris i lydnadsklass elit blev ett lydnadschampionat! GRATTIS tjejer, ni är som sagt bara bäst! och som jag skrev till en gemensam väninna igår, dom två töserna, dom liksom bara gör, dom bestämmer sig och sen gör dom! I ALLT! Två riktigt duktiga tjejer! Ni är imponerande och vi är sååå stolta över er! Föll mer än en glädjetår här igår vill jag lova. 

Idag blåser det, som attan. Morgonen började vindstilla med solsken och lite frost, så underbart vackert. Övergick sen i halvstorm och först blötsnö sen ösregn. Det var två ganska sura hästar som fick finna sig i att gå upp till paddocken och promenera innan dom gick in, tur dom inte kan prata känner jag.....men imorrn ska det blåsa något alldeles hiskeligt så jag känner att jag vill nog att dom rör lite på sig idag extra så att man vid behov kan ha dom inne imorrn...

Och ja nu blinkar strömmen...bäst vi skyndar oss att äta :(.

Ha en skön kväll därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar