fredag 13 december 2013

En vecka kvar, nerräkningen kan börja...


Nu är det bara en vecka kvar tills dom här små liven ska väntas komma...det är sååå spännande!

Chili är stor som en julgris, där är en bra välväxt flock därinne denna gången! och hon mår så fint så fint ännu! Det är så härligt! 

Idag är det lucia, inget lussetåg har vi tittat på, själv åkte jag och mockade efter att jag kört Hanna till skolan sen skulle jag hem och sova en timma till...vågar knappt berätta hur länge jag sov men maken kom in och väckte mig halv tolv....mådde illa igår och kände mig inte alls bra, så jag behövde nog sova. En rejäl huvudvärk har smugit sig på under dagen, kan ha varit den som låg och lurade där bakom....

I helgen blir det julbord på Gräddhyllan och besök av kommande valpköpare. Såå himla kul!!!!

Ha en mysig helg därute!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar