torsdag 7 november 2013

God morgon!


God morgon därute!

Vilken härligt solig dag att vakna upp till! Så fint ute! Man blir så glad!

Idag är det fredag, innebär för min del momskörning och sen ska jag och Hanna åka till Båstad en tur, Hanna ska till en osteopat därnere och få fixat till det sista som är kvar av hennes sneda kotor förhoppningsvis. Hon var ju på Ängsgården och fick då reda på att hon fortfarande är lite sned i bland annat ländryggen. Tydligen nåt som är lite genetiskt, jag ser likadan ut....

Ska ta mig en tur dit ner jag oxå sen men Hanna först!

Ja och så blir det baka liten kaka och fixa lite frallor till morgondagens träning tänkte jag. 

Det kommer en blivande valpköpare imorrn oxå för att träffa både Chili och dom andra *valparna* sen förra kullen, ska bli väldigt kul! 

Ha en härlig helg, nu är kaffet uppdrucket, dax för morgonrunda!

Och så har jag ju börjat på den här ;

Kan tillstå att när jag såg den första gången så tänkte jag att ah, det är väl ingenting! 

Men jodå, prova får ni se!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar