torsdag 7 november 2013

Årets första...


Idag kunde jag inte stå emot när dom låg där på konsum. Lussekatterna. Det är ju den där tiden nu, pepparkakorna är extra goda och lussekatterna...ja den liksom smälte i munnen.

Lite som den första jordgubben på sommaren...

första grillade middagen på våren....

första nypotatisen...

jansson på julafton...

det är dom där sakerna som alla har sin tid men som är så gudagoda så dom bara smälter och man blir sådär härligt lyrisk av dom...

Visst är det gott?

Igår var vi på ; 


Jag o Hanna, Ditte o Freya. Åh så roligt det var!

Och för alla som tror att Zumba *bara* är Zumba kan jag meddela att när ledaren sa vid sista låten 

*OCH SÅ SJUNGER VI ALLA ALLSÅNG*

då kände jag att jag orkar inte både dansa och sjunga! 

Vi var helt slut i rutan alla fyra när vi åkte hem! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar