måndag 8 april 2013

Att se sig själv på film...



Idag har jag gjort nåt jag aldrig gjort tidigare. Jag har filmat min och Mints träning. Ska filma mig och Chili oxå såsmåningom. 

Eftersom det numera blir Chili som ska axla agilityn så får Mint bli lydnadshund igen och ja då får man ju försöka ta sig framåt. 

Gick igenom tvåans moment idag förutom ställandet och läggandet under gång och där finns massor att arbeta på, om inte annat det där stolpskottet till matte hunden har. Vad mycket man har för sig som man inte har en susning om! Ack så nyttigt att se....Dessutom står man och berättar för andra hur dom ska gå för att allt ska bli rätt och så ser man ut som ....hjälp! själv! Nåväl, det är som sagt nyttigt att se och man lär sig förhoppningsvis nåt oxå. 

Målet är tvåan i vår och trean till hösten. 

Efter träningen for vi till ridskolan och därför avslutar vi med några bilder på Hannas favvo där, herr Rosensparre :O)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar