tisdag 21 augusti 2012

Förkylning förkylning förkylning förkylning...


I en varm semesters spår kommer det ofta en förkylning...oftast lägger jag mig på semesterorten efter ett par dagar. Den här vändan slapp jag det och fick det igår istället....Hanna snorade som attan i söndags kväll redan och hade ont i halsen, själv åt jag så starka smärtstillande tabletter så jag missade nog mitt halsonda tills jag slutade igår....då kände jag att aj jag har ju oxå ont i halsen! 

Sen blev det bara värre...inatt vaknade jag av att näsan rann och idag har jag låtit som en trumpet. Ikväll har jag fått feber och mår skit rent ut sagt! Hanna ligger i soffan och ojjar sig, hon åt idag och sen nös hon och hostade så maten vände och kom upp igen. Verkligen inte kul att bli sjuk andra dagen i skolan när dom dessutom skulle ner till badet....

Blev en lugn första vecka kan man säga för min del arbetsmässigt...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar