söndag 22 juli 2012

Backe upp....................................



I morse gjorde jag en hurtbullemanöver och innan frukost gav jag mig ut att springa. Efter att min arm la av här i våras så kom jag helt av mig med träningen. Helt totalt rakt av. Trots att jag faktiskt inte springer med armarna....går inte heller vad jag vet. Har gått och känt mig som en fet padda sista månaden.

Sen ett tu tre tar man tag i det och känner hur jäkla skönt det är! Sista dagarna har jag därför sprungit, cyklat, styrketränat och kommit igång igen. Bästa sättet att bränna fett är att ge sig ut INNAN frukost!

Så, en tur till Husalt fick det bli. Resten av dagen har jag småplockat, gjort nån moms och bara mest varit. Gubben och hans dotter gav sig ut och cyklade en tur i eftermiddags och ett tag trodde jag dom hade kört vilse...tänkte tagit bilen och kände vart ska jag börja? vilken runda cyklade dom? Långt om länge kom dom hem.....

Eftersom dom inte helt visste hur långt dom cyklat och nästan knappt vart heller så tog jag och gubben cyklarna och cyklade samma runda ikväll. Jojo. Trötta ben och ut i skogen igen på en unknown trip. Fin runda var det och inte alls så lång som vi trodde, den var nästan exakt en mil lång och gick i ett vackert landskap!

I början kände jag mig lite som hon ovan....


på vägen hem mer som den här damen.......men ska man så ska man! Skam den som ger sig!

Imorrn är det måndag, ska bli fint väder i veckan, ser vi verkligen fram emot!


Den här pållen blev jag helt kär i...stod i en hage längs vägen...


Vindkraftverken som står nästan hemmavid...


och den här bilden stannade jag och tog strax efter hästhagen när vi cyklade in i skogen igen....där i fjärran står vindkraftverken....så långt där borta på backen bor vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar