fredag 22 oktober 2010

Så var det fredag igen!

visst är det underbart med fredagar? Min gamla klasskompisar skrev på fejjan idag att FF har en helt ny mening, det betyder Fantastiska fredag! Håller så helt med! Det är så skönt!

Ikväll har vi varit på en helt genomljuvlig viltbuffé afton på stockhultsgårdens tebod jättegod mat och så en berättarafton där det berättades både jakthistorier och andra dråpliga historier...helt underbart! Fantastiskt mysigt! Min älskade lilla familj och god mat och goa skratt, kan det bli bättre? Tror inte det!!!!!

Ikväll är det fullmåne ute! Innebär att jag kommer att sova dåligt inatt :O) . Men nej jag ylar inte mot månen! Men nog är vissa saker konstiga? Häromnatten for jag ur sängen mitt i natten, jag hade drömt att någon stod över mig. Kändes som min mamma men ändå inte. Jätteobehagligt. Sen läser jag på en annan blogg jag brukar läsa att hon hade drömt samma sak men jag tror det var hennes bröder? Är det inte märkligt? Smått odd tycker jag.....och så drog jag ett tarotkort på vipstar som säger 5 i svärd släpp och gå vidare! Vissa saker är minst sagt underliga....

Ha nu en jätteskön helg allihopa!!!!!

2 kommentarer:

  1. Ja, man undrar ju vad man har omkring sig egentligen...haha. Gå ut i kväll och andas in månens gudomliga kraft och be om att få sova gott i natt...det kan funka. Ha en riktigt trevlig lördagskväll med din familj. Kram Lilitha

    SvaraRadera
  2. Fullmånen har en märklig kraft!!
    Sv. det är väl ca. 14 mil mellan Graninge & Ö-vik.
    Ha en härlig söndagkväll!

    SvaraRadera