onsdag 21 oktober 2009

Mat mat mat mat mat!

Sitter och läser bladet från coop forum. Överst på sidan står det dubbel glädje, men lite längre ner på sidan är choklad...te...och ben & jerry glass. Gud så gott! Det är nog få som vet att jag har en passion och det är kokböcker! Jag älskar kokböcker! Kan köpa böcker på rean mest för att bara sitta och bläddra i! Kokböcker och matlagningsprogram! Hämtar massor av inspiration och så lägger jag till lite här och lite där. Inte för att jag tror jag skulle passa som kock men jag älskar att laga mat! Ny mat! Ja gamla beprövade recept går oxå bra men jag vill gärna ha variation!

Idag hittade jag ett recept på morotskaka. Skiljer sig inte mycket från dom jag har prövat förutom ingefära i smeten och citronkräm ovanpå! Det ska testas!Viltskav och rotfruktsmos...ja finns en viss risk att sambon blir utsatt för det inom det snaraste!

Nähä, ut i solen, vi ska iväg och träna lydnad tillsammans med Mia ute på klubben, Hanna ska med och ja hunden och en köttbullepåse naturligtvis! Nu ska det gnuggas!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar