onsdag 13 mars 2019

Åtta glas om dagen...

Bild ifrån steg för hälsa

I fredags åkte jag på zonterapi, något jag har tänkt länge men faktiskt inte funnit någon som gör förrän jag satt och gick igenom en kunds pärm och insåg att jodå det fanns! 

Bokade tid och fick åkt dit och det är sååå skönt för kroppen, det triggar igång massor men det är jättenyttigt. Fick frågan flera gånger om det inte gjorde ont och jo visst gör det ont men då vet man ju att det gör nytta!

Så nu är ny tid bokad och då ska jag ha vanlig massage. Tänker mig var fjärde vecka massage var fjärde vecka zonterapi. Behöver verkligen det i deklarationstid.

och så var det vatten man behövde oxå. Som alla andra dricker jag alldeles för lite vatten. Ett glas om dagen kan jag nog peta i mig. Kanske. Dricker dessutom alldeles för mycket kaffe. Inte bra. Så nu ska jag försöka börja med att ha vatten bredvid mig när jag jobbar. Det hade jag alltid när jag var anställd. Kanske funkar det den här gången.

Kroppen fick som sagt masat igång sig rejält och den har värkt som en tok sista dagarna så jag hoppas den ska ge med sig nu efter alla influensor och skit som varit i vinter så vi snart kan börja träna till tjejmilen. Är ju i september men har man då inte sprungit på typ två tre månader så kanske man ska börja lite lättare...ska börja med att köpa mig ett par nya skor :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar