tisdag 27 november 2018

Hualigen så kallt!

Bild lånad från Petras Pauser


Hej hopp därute!

Nu är det kallt om nosen! jösses vilken skillnad från för bara nån vecka sen!

Men solen den skiner och det är ändå ganska skönt att vara ute. Kan tillstå att jag uppskattar det mera än det väder som nu skall komma med några plusgrader och ösregn. 

Ändå är jag inte mycket ute, eller jo vi gick en långrunda i skogen med hästarna idag och igår var jag och Belinda ute och vandrade. Belindas nya sadel visade sig inte vara så bra, så antingen har vi någon skavank på ja nåt ben eller nån led i ryggen eller så är den sadeln för lång. Återstår att se. 

Veterinär är inbokad och fortsättning följer. 

I helgen lämnar vi hotellet och sen är det första advent. Lär bli städ mest hela helgen av detta så försummade hus. Ska bli skönt att få rent igen och få tid att hålla rent sen. Jätteskönt. 

Två våningar på hotellet är städade två återstår men Maria kommer imorrn och hjälper mig en stund och sen har Hanna lovat hjälpa mig bära upp all tvätt oxå och sortera in så jag har god förhoppning om att vi ska bli klara innan torsdag natt. 

Nu ska jag krypa ner i soffan och se på nyheter och hela sverige bakar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar