onsdag 26 september 2018

Love life.............


Rusk och oväder ute, började morgonen här idag med att bokstavligen gona ner mig i kudden igen, så himla skönt! Det är en sån lyx att kunna göra det när det är kolsvart blåser och regnar ute. 

Senare här på morgonen hade jag besök av en timbankskund, ni missar väl inte timbanken? Gå in på timbanken.se och läs! Alltid lika kul att träffa dessa glada positiva företagare! 

ja och sen var det hyst ut hästar i hagen, mocka i 190 motionera en häst och sen in igen. Ovädret rev och slet i allting kändes det som härhemma och lagom när jag stängt dörren om mig och hästarna så kom en vindpust så det lät som ett tåg som for förbi utanför. Jösses. Härinne har det knakat i huset ett par gånger så jag håller mig nog inomhus :). 

och vad passar då bättre än att baka? och förbereda en god middag till familjen. 
Det blir schnitzel idag med potatismos och så den här till kaffet ikväll; 


https://www.koket.se/chokladrulltarta-med-dulce-de-leche

En chokladrulltårta med dulce le leche.Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar