fredag 9 juni 2017

Papper papper papper...


just nu känner jag mig lite såhär. Högavis med papper. Deklarationer. Iår har många lämnat in sina papper jättesent, innebär att jag har jättemycket kvar såhär på sluttampen och det känns i ärlighetens namn som att det aldrig finns ett slut. Men det gör det ju, det gör det varje år men alltid när man kommer till sista veckan så känns det hopplöst. Sen ett tu tre inser man att nu är jag klar! Som sagt likadant varje år!

På hotellet har vi haft bussar från thermotours och hälsat på oss. Fika och lunch varje dag glada bussresenärer från skåneland som slussas vidare till hallands väderö. Ska minsann köpa mig en sittdyna med magneter innan dom far hem!

Hästarna går fortfarande åtskilda och ja Annie har hamnat i nån slags trotsålder. Hon bråkar mest hela tiden och det är vansinnigt jobbigt. Två ben och trilsk. Hoppar hit och hoppar dit. Visste det kunde komma men önskar sååå att hon kom igenom den perioden genast. Jättejobbigt. Jättetråkigt. Men som sagt det går över. Det har det gjort alla andra gånger så det lär det göra nu oxå....

Nu är det dock fredag student för många och våra egna ungar slutar skolan nästa vecka! SEN är det sommar på riktigt!

Ha en go helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar