tisdag 31 januari 2017

Fåglarna kvittrar!


Härliga vårvinter!
Nu känner man att våren är på väg, dagarna är längre och fåglarna kvittrar ute på dagarna. Även om vädret är grått så är det sååå skönt!

Här rullar det på i ett fastligt tempo med hotellet, nu börjar saker falla på plats, tillstånd börjar bli klara och allt sånt där runtomkring är klart. Fantastiskt skönt!  I helgen känner jag till och med att jag skulle kunna ta en tur och åka och fika på nåt annat ställe. Lugnet börjar lägga sig. Jättehärligt!

och det var en fantastisk dag i lördags med invigningen, mycket folk men i lagom ström så jag hann med att andas och prata med människor. Så himla mysigt!

Nu rullar vi vidare mot alla hjärtans dag och sen långfredag. Däremellan semmeldagen och lite våffeldag, cafeöppet och lite sånt. Så roligt!

Chilis bror fick tyvärr lämna jordelivet förra veckan och ja jag känner att Chili tacklar av mer och mer. Det är jättejobbigt. Nu när vi har börjat komma i fas försöker jag komma ut med dom på morgonen och ska sätta igång träningen av Mint och Inga så dom får lite kvalitetstid oxå. 

Jätteskönt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar