tisdag 27 december 2016

Joggingtur i härligt väder


Älskar vår skog, vår alldeles egen skog som är som en lisa för själen. Stod i hästhagen idag och bara lyssnade på tystnaden. Det är såå underbart! 

Vi tog på oss skorna idag och gav oss ut och sprang, faktiskt hela familjen. Vi hade redan go träningsvärk jag och Hanna sen igår när vi for en sväng till gymmet. Trotsade blåsten och gav oss iväg och det var såå härligt. Just att röra sig, inte tänka på nåt annat och känna hur kroppen kommer igång. Men iaf, ut i vädret idag. Idag bjöd skogen på sol och lite vind bara till skillnad från nattens storm. 

Storm och storm förrästen det blev inte hälften så illa som dom sagt och det är jag väldigt väldigt tacksam för....tycker det är väldigt obehagligt med dessa hemska starka vindar som är. 

Vi ska springa tjejmilen i höst jag och Hanna så det vill till att börja träna nu....

Knappt hann veckan börja innan jag fick rum uthyrda och beställning på smörgåstårta, ja jag älskar verkligen mitt nya jobb! Så roligt!

Fick hemsidan klar nu i helgen oxå så den är utlagd, gå in och kika på www.hotellfreden.se!

Medan maken tittar på fotboll ikväll så sätter jag mig och jobbar en stund, sen blir det soffläge!

Gokväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar