onsdag 9 mars 2016

Vår i luften!


Åh vilken underbar dag det har varit! Solen har lyst från klarblå himmel i eftermiddag och det var så skönt ute! Det blev lunch i uterummet och vi bara njöt...det är så skönt! Ankorna låg uppe på gräsmattan och bara sov lite stilla medan hönorna pickade glatt i gräset, har alltid undrat vad det är dom hittar?

Vi har iaf bestämt oss för att vi har för många hönor så igår flyttade tre, imorrn flyttar ytterligare två och sen åker tre till min bror med sambo. Fyra drakar måste gå hädan oxå det är för hemskt hur dom jagar ankdamerna, två är redan halta av den oömma behandlingen, idag satt där två drakar uppe på en ensam stackars anka. Nej dom är för många, herrarna. Alldeles för många. Fina, men för många!

Och ja jag har lyckats hålla fart i min träning i hela två dagar :) ännu så länge har jag ångan uppe! Gjorde övningar igår som inte kändes när jag gjorde dom, men jag kan säga att dom brände precis där dom skulle...aj aj. 

Nu kvällsmat och sen lite lågintensiv cardio...har varit och gått med hästarna i skogen oxå, jätteskönt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar