torsdag 12 november 2015

Ha en go helg!


Gomorron därute!

Jag älskar att sova länge....det är jätteskönt. Men jag blir så arg på mig själv när jag gör det. Igår var en sån där dag. Vaknade med huvudvärk och när Hanna hade åkt så gick jag och la mig igen. Vaknade med ett ryck halv nio av att telefonen ringde. Var helt själv hemma så var bara att masa sig ur sängen och sen blir jag så irriterad på mig själv. Flera timmar går till spillo och jag blir så däven när jag sover så länge. Jag vaknar liksom inte på hela dagen känns det som. Allting går i slow motion....

Men, nu är klockan halv åtta och det är fredag morgon. Disk och tvätt går för fullt och frukosten är i magen. Dags för ett kundbesök och sen hem och jobba lite innan det slutligen är helg. Helgstädningen fixade jag redan igår.....såååå skönt att ha den gjord!

I helgen blir det lite hundträning tänkte jag, jag måste harva till banan lite häruppe för där är fortfarande lite för mycket gummiflis och sen blir det bio och mat på stan. Ska bli så jättemysigt!

Ha en go helg på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar