fredag 30 oktober 2015

Happy halloween!


Frågade just maken om det är röd dag imorrn, det har jag helt missat. En vecka har hästarna varit hemma nu, en vecka av lugn och ro och slippa köra en massa. Det är sååå underbart! 

Idag tog jag ut min lilla Belinda och tömkörde henne i vår paddock, hon är oxå helt underbar. Hon fick ju flytta till oss i maj och sen flytta hit nu och jag trodde faktiskt att hon skulle tycka det var jobbigt att flytta, två gånger på kort tid. Men nejdå, det har gått jättebra. Hon tror verkligen på sina människor, tycker jag något är okej så är det helt okej med henne oxå. Det är en underbar liten madame som jag är jättetacksam för att jag fick köpa av Helen i våras.

I övrigt har dagen bestått av städning och fix härhemma. Jätteskönt. Tvättat upp all tvätt och bytt lakan. Vädrat sängkläder och fixat. Rensat härinne, rensat tidningspapper och annat. Jätteskönt. 

Nu ser vi fram emot en lika lugn helg!

Ha en fin halloween!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar