fredag 6 mars 2015

Äntligen fredag!


Denna veckan skulle Maria börjat här men fick vara hemma för vård av sjukt barn men ändå så känner jag att hela jag har slappnat av i sinnet. Dessutom har hon tagit med lite jobb hem och bara just det där att jag känner att jag är inte ensam om att göra klart högarna här utan jag har delegerat lite. Det är så underbart, att jag inte gjort det tidigare! Men,det är oftast egenföretagares dilemma, vi är dåliga på att delegera och inse att det funkar även om vi släpper en bit! Lite snålt mot sig själv...

Men men, hur som helst, känns helt underbart! 

Nu i helgen ska vi ta ett röj härhemma, städa ut och köra till tippen, våren är på gång med stormsteg och av nån anledning har vi alltid en hög till tippen på våren och en på hösten! alltid lika skönt att få kört iväg det dessutom! Hoppas på lika fint väder i helgen som förra lördagen, det ska bli 10 grader varmt här på söndag! 

För alla lydnadsträningsentusiaster kan jag berätta att Anna Hilding, www.hildings.com, kommer till oss första helgen i maj och håller träning, fredag lördag och söndag. Alla ekipage är välkomna, även hundar utanför kenneln och det kostar 800 kronor per dag eller 2200 kronor för hela helgen. Först till kvarn, max 7 deltagare! Varmt välkommen med din anmälan på 0730846220 eller ulrica.jurbyran@telia.com eller via facebook! 

Ha nu en riktigt skön helg därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar