måndag 8 december 2014

Andra advent har passerat


Såhär inför julen känner jag att jag har inte så bråttom, jag hinner ändå men likväl så springer dagarna så fort så jag hinner faktiskt inte med iaf. 

I fredags var vi iaf på ett supergott julbord, Wild West i Halmstad, det kan varmt rekommenderas även om det var väldigt mycket folk, vi satt lite som packade sillar. Men, det var trevligt, jättegott och jätteroligt! och öronen susade som sig bör efteråt, jättemycket :)

Resten av helgen har jag jobbat, ja i lördags fick jag inte mycket gjort faktiskt, det har tränats och sånt där som ska göras på helgen, tvätt och sånt annat kul. 

Till helgen den 14e är det träning med tillhörande lussefika, hoppas få se många av mina telningar där, den 18e fyller vår andra kull 1 år, det är små vuxna individer nu! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar