söndag 16 november 2014

Full av träningsinspiration!


Det är faktiskt nästan magiskt att sitta med som åskådare på en sån helg som vi varit med på i helgen. Alla dessa fantastiskt duktiga ekipage, pennan har varit i högsta hugg hela helgen och jag har lyssnat och antecknat så mycket jag har kunnat och önskar jag kunde minnas allt och varenda liten bild som nu surfar runt i huvudet. 

Fantastisk glad är jag för att ha fått chansen att vara med och lyssna....och suga i mig kunskap. Även om vi ligger så långt mycket längre ner i kunskap än dom ekipagen så är det en enorm kunskapskälla och veta hur man ska tänka framåt.

Så, nu ikväll när Anna och Grym var lämnade på tåget, Hanna hämtad i stallet och hönsen fått sin kvällsmat, katterna nattade och hundarna rastade, så satte jag mig ner och gjorde nästa veckas planering för träningen. Det som var den stora godbiten i helgen var ju faktiskt hur man ser att dom små små passen av träning faktiskt har gjort väldigt mycket och just det där att ha en plan....

Ger fantastiskt mycket mer än man tror....

Så jo, nu är faktiskt tävlingskalendern inom räckhåll......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar