lördag 6 september 2014

Söndagsfrukost...


eller helgfrukost överlag. Den där långa goa framför tvn när man sitter och äter i lugn och ro och småpratar...finns det nåt mysigare? tror inte det....

Därför ska jag nu sätta deg som får kalljäsa tills imorrn bitti....

Blir en goood frukost!

Denna veckan har varit mycket jobb, räven har varit på besök och ätit upp två ankor för mig, min blåa fina ankdrake typiskt nog tillsammans med hemuppfödda Anki Anka...sååå tråkigt...



Det märkliga var att jag fotade gänget på morgonen samma dag....bara stannade upp och fotade. Var bara tvungen...

Men, det är så det är med rävar runt knuten tyvärr. 

Väldigt tråkigt dock.

Hur som helst, resten av veckan har varit baaara pappersjobb och slutet på veckan blev ypperligt en vildsvinsmiddag hos vårt nya jaktlag. Såååå gott! 

med en helt underbar cheesecake till efterrätt....ja det var så man bara önskade att man kunde ätit ett par portioner till...så mumsigt!

Idag har vi varit i stan jag och Hanna och klippt oss, Hanna fick ny nyans i håret och sen har vi fixat klart en rabatt härhemma i eftermiddag. Och druckit kaffe i eftermiddagssolen. Med fikabröd från Hotell fredens kakbuffe igår...


GOTT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar