onsdag 2 april 2014

Värmande samtal...


Igår var en underbar dag. Älskade dottern fyllde år i söndags och hade önskat sig middag på Wild West Steakhouse tillsammans med familjen när maken gått av sitt skift. 

Sagt och gjort, igår for vi till Wild West och åt en helt underbar middag framåt kvällskvisten...

Vi hade all anledning att fira lite extra, eftersom jag mitt på dagen fick ett väldigt värmande samtal, där jag fick ett väldigt bra kvitto på arbetet jag lägger ner på mitt företag. Det värmde hela vägen in i själen och är ett sånt där man kommer leva på länge....det är härligt. Så glädjen var verkligen på topp igår!

Och solen skiner från en klarblå himmel nästan varenda dag, det är så skönt med vår och sol! Problemet är ju att man helst bara vill vara utomhus....

Hanna rider, hon red lektion i helgen igen och det gick så himla fint. På fredag ska vi åka ner till Catrin för ännu en miljöträningsrunda och transportåkarträning för Annie. Allting känns som om det går framåt i rätt riktning för tillfället, verkligen.

Inga växer så det knakar och träningen med henne går oxå prima. Vi hade lite valpträff här i helgen och alla jobbar på så fint med sina små, det är så roligt att se! 

Ännu en underbar dag väntar bakom kröken, ha en fin dag och ta till vara på den! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar