torsdag 3 april 2014

Gofika i solen...


Igårkväll innan det mörknade såg det ut såhär på berget......på dagen förut hade det varit soligt men rätt så blåsigt och i mitt tycke kallt. Maken försäkrade dock att var man ute iförd Helly Hansen så var det inte alls så kallt....

Men på kvällen kom dom, stora vita flingor...


i förmiddags var detta dock ett minne blott och såhär glada var alla åt att komma ut i solskenet....Cola hittade nåt som sprang i gräset det första han gjorde, frågan är dom det försvann upp i rännan sen? Ser nästan så ut....


och i eftermiddags fick det bli en riktig gofika i solskenet efter bullbak och muffinsbak...dessförinnan fick det bli en extrarunda till affären eftersom jag var helt hundra på att jag hade mjöl hemma, men bedrog mig....alltså ytterligare en tur till affären men sen kunde det bakas både bullar och muffins! Det var inte alls dumt kan jag meddela....


Nu har alla gått in för kvällen på berget och kvällssolen lyser över trädtopparna....sååå vackert....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar