fredag 14 februari 2014

Fredag!


Äntligen är det fredag och sportlov! Innebär att jag inte behöver sätta nån klocka och det är ju bara sååå ljuvligt!!!!

Dessutom har Hanna studiedag första måndagen efter lovet kom vi precis på....gissa om fru Fyhrlund ska sova...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Igår var jag på en väldigt bra utbildning, en utbildning genom Region Hallands företagarprojekt, om jämställdhet. Nyttiga tankeställare och nyttiga brainstormararbeten. Superbra dag men man är ju inte van att sitta på arslet och bara sitta och lyssna en hel dag. Var tio gånger så trött när jag kom hem därifrån som jag brukar vara en vanlig arbetsdag...kan eventuellt bero på allt som hamnade i magen oxå...god mat, god fika....mums!

Nu är det iaf dags, imorrn kommer veterinären för veterinärbesiktning av dom små guldklimparna och imorrn eftermiddag lämnar dom första valparna Tygared. Ska bli väldigt skönt men kommer att bli vansinnigt tomt. Denna kullen ligger mig verkligen varmt om hjärtat och är guldklimpar allihopa! Verkligen! 

Ha en fin helg därute! nu blir det soffan och tv resten av kvällen och imorrn bitti, då sover jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar