fredag 20 december 2013

Gudar och gudinnor....eller änglar?



TACK alla vänner för alla fina goa grattis jag har fått idag på min födelsedag, ni betyder guld var och en av er !!!!!!

Dagen idag har varit lite som en stressig dag på stan faktiskt, att ge sig ut och handla vid denna tiden på året är lika med att bli trött...parkera långt borta, och vara glad när man kommer ut och ser att bilen både står kvar och är i samma skick som när man gick in :)

skämt åsido, jag tycker inte om att gå i affärer annars, ännu mindre till jul, men nu fick vi handlat hem julmaten och handlat dom sista julklapparna idag plus att jag faktiskt fick åkt och handlat hönsmat på vägen hem från stallet.

Jätteskönt. 

Innebär en helg med rätt så mycket slappa och ja lite mer kalas imorrn och halmhämt på söndag men det får ta sin tid och det hinns med. Gubben min hämtar skinkan på söndag på Bjäre delikatesser, färsk julskinka, och sen kan det få bli jul....

Valpisarna växer och mår jättefint, mamman likaså. Det är gott att se!

Ha en helt underbar helg därute! 



1 kommentar:

  1. o va kul med alla valpar! Och Coffee som blivit storasyster...inte längesen hon var så liten! Tiden går fort! Och du...GRATTIS! Bättre sent än aldrig! Kram på er alla! / Weronicha och Coffee

    SvaraRadera