fredag 22 november 2013

En hel vecka har gått....


hela förra helgen bara försvann. Lördagens träning blev inte alls som tänkt, jo i början, men sen gick Hanna o Annie omkull och det såg riktigt otäckt ut....

Men, det såg bara otäckt ut, Hanna blev lite mörbultad förvisso och Annie linkade lite i lördags men i söndags var hon helt okej igen och dom gjorde ett jättefint träningspass flickorna mina.

I veckan har det vart arbete, Hanna har ridit ytterligare ett pass på Annie som nu går in i vintervila för att mogna till och få vila upp sitt huvud och idag har Hanna varit hos osteopaten och så har vi varit och handlat i saluhallen i båstad plus köpt ett par julklappar.

Vet inte helt vart veckorna tar vägen. 

I onsdags var det zumba igen och denna gången var jag inte alls lika trött efteråt. Faktum är att jag åt lite mera innan jag åkte dit så hade lite mer energi att hämta ut av det jag hade stoppat i mig...

Kul är det!

Och NU kan jag helt säkert säga att nog väntar vi valpar alltid! 

Chili är så TJOCK! Känns som om hon är mycket större denna gången trots att vi faktiskt är väldigt mycket flitigare med motionen denna gången...

Hur många blir det tror ni?

Ha en fin helg därute!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar