fredag 25 oktober 2013

En ära...


ja denna dagen blev ännu bättre än förväntat då jag fick ett mail om att jag tilldelats kontrakt i Region Hallands satsning på företagsrådgivning. 

Det är med en djup tacksamhet över förtroendet som getts mig och med lite gråtmild pirrande superglädje man nästan får nypa sig i armen.

Det hela har skett genom ett upphandlingsförfarande där krav ställdes på dels kunskapsmässiga planet och dels referenser, och ett personligt möte där man möttes av ett gäng människor. För ett par år sen hade jag bågnat att komma in i ett rum med ett bord med människor som tittade på bara mig, men nej, jag tog det hela med ro...

Tyckte själv jag presenterade mig så gott jag kunde och mitt upplägg, min arbetsfilosofi och uppenbarligen så gjorde jag nåt rätt. 

Det är ett helt fantastiskt steg i min verksamhet och ja jag får nästan nypa mig i armen.

På bilden är Zimone och Annie, Annie är där två dagar gammal. Även med henne får man nypa sig i armen, idag red hon och Hanna igenom Lätt C dressyrprogram och sånär som hennes svaga galoppvarv så gick det alldeles lysande! Lite muskler till så!

Ha nu en helt ljuvlig helg, det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar