tisdag 9 april 2013

Rätt människor ger bra energi!


Högt upp i skyn svävar den likt ett tyst flygplan som glider fram över himlen. Sniker sig in mellan granarna med sin enorma vingbredd och bara svävar förbi...

Flera dagar i rad har jag mött denna när jag kört på vägen neråt byn, en vacker fågel....

En ormvråk.

Idag har jag och Chili varit i Slöinge och fått oss en genomkörare i lydnaden av allra bästaste Jenny Wibäck. Redan på vägen dit genomsyrades jag av positiv energi, hela tankeverksamheten gick på högvarv. 

Som jag erkände till jenny, jag är en latmask. Jag är urkass på att träna. Regelbundet. Måste ha nåt som piskar mig framåt, en tävling, en planerad träningshelg, vad som helst. Men utan det så är det lätt att säga *gör det imorrn*. Väldigt lätt. Jag är lat helt enkelt. Sen kan jag träna regelbundet en period och sen bara lägger jag ner det igen. Man får inga storslagna regelbundna resultat av det men å andra sidan så känner jag inte att jag är i den fasen av livet att jag prioriterar det på första plats heller.

Men, hur som helst, genomkörare. Fick många bra inputs och väldigt bra feedback. 

Kändes jättebra. 

Nu har vi en plan för framtiden, det är inte bara bra, det är kanon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar