fredag 15 februari 2013

Var du smal innan du fick Hanna eller har du alltid varit tjock?


Ja det var faktiskt en människa som frågade mig det för nåt år sen, oförskämt javisst men jag tänkte idag när jag var ute och gick morgonrunda att mina former börjar mer och mer likna dom på en valross....

Träningen har avstannat nästan helt, jag har mer eller mindre gått i nån slags jobbide. hemskt.

Vågen pekar inte ständigt uppåt förvisso, håller mig väl nånstans flytande genom små hundrundor, spring i stallet och fix härhemma men jag vill inte längre se ut som en valross....

Idag blev det därför en längre morgonrunda än normalt och ett pass på spinningcykeln i eftermiddag tillsammans med lite styrketräning. 

så skönt när det är klart och ja som sagt är man trött på att se ut som en valross så får man väl börja göra nåt åt det....

Ha en go helg mina vänner! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar