onsdag 26 december 2012

Vacker dikt...



Jag hittade den här dikten i statistiken ikväll, för första gången läste jag den hos min väninna Karin när hon mist sin kära hund Diesel. Vill så gärna dela med mig och den passar så bra, till minne av mina två guldklimpar, två älskade vänner jag kommer att sakna tills den dag jag själv drar min sista suck....


They say memories are golden,

Well maybe that is true.

I never wanted memories,

I only wanted you.

A million times I needed you,

a million times I cried,

if love alone could have saved you,

you would never have died.

In life I loved you dearly,

in death I love you still.

In my heart you hold a place,

no one could ever fill.

If tears could make a stairway,

and heartache could make a lane,

I´d walk the path to heaven,

to bring you back home again.

1 kommentar: