fredag 28 december 2012

Min lilla tös har blivit stor...


och jag ser på detta kortet att hon numera har manen på andra sidan! 

Vi har iaf mätt lilla madame idag, Mia som är Zimones uppfödare kom och hälsade på och när vi pratade om höjd så sa Lotta att jag har en mätsticka! Sagt och gjort, fem minuter senare var hon mätt och hon är idag hela 144 cm! Jag som trodde hon skulle bli en liten d eller möjligen en maxad c, hon lär bli en rätt stor D! Men det tackar vi för alldeles särskilt! 

Dagen idag har annars bestått av städning, vädret var så underbart så jag öppnade dörren och vädrade en lång stund, fika med Maria, och sen har jag och Hanna varit och handlat ikväll, jätteskönt att ha det gjort! Har ju givetvis oxå varit och mockat och pysslat om Annie, stod en lång stund och kammade manen på henne, hon älskar verkligen att få den kammad! Helt ljuvligt. 

Nu är det årets sista fredag och nog märker man att det har vänt, vi går mot ljusare tider! Även det jätteskönt!

Körde ett pass styrketräning ikväll, bara en sån sak, det är så gott att röra på sig!

Ha en fin kväll och en alldeles underbar helg, årets sista!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar