torsdag 4 oktober 2012

You belong to me....


Detta är min nya addict.....vi hörde den på Night of the proms i malmö förra helgen och jag har helt snöat in på denna helt underbara låt.....

Sen fick jag det här från maken på facebook igår....Du är det finaste som finns och det bästa heart
Så vad kan man mer än bli alldeles lyrisk?

Sista två dagarna har gått i ett huj men ser ut att bli ny bil för mig här nu ÄNTLIGEN är så evigt trött på min gamla som alltid går sönder!!!!! Eller gammal och gammal...den är väl inte jättegammal men jag är bara mest irriterad på den. Maken var med inne i stan igår och vi kikade på en bil när vi *ändå* var där. 

Dessutom handlade maken lampor till stallet medan jag var på kundbesök som han sen satte upp idag därnere, älskar dig min alldeles egen hjälte! <3 att="att" bara="bara" befrielse...helt="befrielse...helt" en="en" g="g" i="i" ljuvligt="ljuvligt" m="m" ner="ner" p="p" r="r" ren="ren" rker="rker" slippa="slippa" stallet="stallet">

Medan han satte upp lampor idag så körde jag röjsåg nere i hagen. Det blir fint, men gudars vad jag har ont överallt ikväll....hualigen.....

Bra träning.....och som sagt fint blir det. Men ska inte sticka under stol med att det är urtråkigt! Snart klart dock!

Idag har mina fina flickor haft avslutning på agilityn och mycket har hänt på dom här veckorna! Dom är fantastiskt duktiga och idag fick dom sin tävlingsbok tillsammans med tävlingsreglerna!    

Imorrn är det lektionsdags för Hanna hos Sofia igen, tiden går fort när man har roligt och roligare lär det bli imorrn, hon gillar Sofia! Själv ska jag åka och se om jag hittar Solhaga Stenugnsbageri under tiden.....

Helg imorrn, en lugn sådan i goda vänners lag! härligt! 



1 kommentar: