söndag 14 oktober 2012

Andra sidan...finns dom på denna sidan?


Denna söndagen har fått gå i hjälplöshetens tecken, där familjen har ställt upp till 500% för att vi ändå skulle få till det som var planerat i stora bitar.

En väninna till mig från Kungälv skulle komma på middag och maken hjälpte mig därför först med att förbereda maten till sagda middag...sen tog han, i ösregn, klövar och band och gick ut och la spår till våra valpköpare och deras vovvar....kände att det kanske inte var läge att stå och kasta nåt direkt idag med ond axel och helt mörbultad vänstersida....har dessutom ont i höger sida och höger höft. Hur det gick till vet jag dock inte, men ont gör det!

Dessförinnan skall sägas att samma make såg till så vi fick ner hö till stallet, där var inte så mycket som ett höstrå kvar....med gemensamma krafter fick vi av höt och in i stallet....

Igår var vi på middag hos grannen och blev sittandes och pratade en stund om andra sidan. Det där lite magiska syns det inte så finns det inte....

Har en väninna som skulle till ett medium och var VÄLDIGT skeptisk innan hon gick dit. Skulle hon få kontakt med sin pappa, skulle hon få kontakt med nån annan? När hon satt här så fick jag kontakt med pappan men var osäker på var det han? Mannen jag fick kontakt med ville helst inte visa sig nämligen, men där var NÅN....

Frågade henne därför hur gick det med mediet? Jodå, pappan hade visat sig....men varit väldigt svår att få fram, pga att han var rädd att hon skulle bli rädd.....ju mer jag upplever från andra sidan, ju mer magiskt är det och ju mer mörkrädd blir jag.....tänk vad min morfar kunnat berika mig med i livet om jag hade lyssnat på honom......maken frågade igår var har du din morfar då? När jag svarade att han är uppe hos oss....då tittade han med stora ögon och sa det börjar bli fullt av folk uppe i Tygared....jojo. 

och sen kan man ju undra. ni som följt bloggen vet att det stormat runt oss sista året, många människor har haft åsikter om mycket, åsikter som gjort att jag känt mig trampad på och till slut har jag känt att jag står i ett vägval. Hur mycket mer ska man orka ta?

Bad om en andlig vägledning och fick detta från just en andlig vägledare....
2 svärd

Du känner att du fått kompromissat alldeles för mycket i ditt liv och känt dig blockerad av allt. Du känner att du inte fått göra det som du tycker om. Du har inte fått utrymme för det du tror och vill satsa på. Det har varit mycket omkring dig och du tycker inte att du hunnit med det som du egentligen borde eller velat göra. Andra människor har tagit för stor plats i ditt liv. Detta har nästan bränt ut dig från båda hållen. Även om det har varit kul så har du kommit till en slutpunkt då du känner att du inte orkar hålla på så här längre. Du måste välja vad du vill göra. 

Du behöver nu en tid av lugn och harmoni. Ta dig tid att umgås bara med dig själv och sortera ut alla tankar som finns inom dig. På så vis kan du se vilka tankar som verkligen är dina egna. Du behöver inte känna allt åt alla hela tiden. Sortera ut sånt i livet som du inte behöver mera och sortera ordentligt och utifrån dina behov. 

Det man ger kommer tillbaka både på gott och ont. Det är helig lag. Så se nu till att göra saker som du tycker är kul. Se till att hitta en inre fred med dig själv. Och när du gjort detta så kan ingen rå på dig. 

Tänd två ljus, ett rött för dig själ och ett vitt för ditt andliga jag. Ta lite stearin från båda ljusen och blanda dem till en rosa liten boll. Du skapar då en rosa förening för sann kärlek. Spara bollen och ta fram den då och då för att minnas din sanna styrka.


Så, ikväll har jag tänt ett rött ljus, ett vitt ljus och kramat till en rosa boll. En rosa förening för sann kärlek. Den ligger nu på ett väldigt kärt ställe, för att påminna mig om min sanna styrka. 

Ha en fin vecka mina kära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar