måndag 20 augusti 2012

Skolstart och triggerpunkter...


Halloj därute!

Hur var skolstartsmåndagen? Stressig?

Här gick det faktiskt fint att komma upp i morse, sen kan jag erkänna att när Hanna hade åkt så gick jag och la mig igen....jätteskönt.

Den här sommaren har helt klart varit konstig, inget bra väder, har känts som en lång höst på nåt sätt. Märkligt. En del fina kvällar men inte mer än en tur till stranden, ett dopp i havet. DET är udda! Känns inte alls som om det varit sommar, man har inte tankat in den där energin man så väl behöver. 

Men men, vi får vara glada så länge höstrusket håller sig borta. Förra veckan fick vi ju iaf sol. 

Solstrålen som omgav oss en stor del av veckan är donnan ovanför på bilden, hon satt utanför vår dörr när vi kom...det var honan som fick ungar. Hur söt som helst. 

Idag har jag jobbat lite, och så har jag varit hos massören. Jag fick nån slags låsning i min axel i onsdags nere på Cypern och har känt mig stelopererad sen dess....jättehemskt! Fick tid nu på middag idag och for ner och hon tryckte och tryckte och AJ vad ont det gjorde! Hemskt!!!!!!! Men ikväll börjar det lossna igen...så hemskt att inte kunna röra sig som vanligt....

Vi rullar vidare mot tisdag, ha en fortsatt fin vecka! <3 p="p">

1 kommentar:

  1. Kikar in o kollar runt var du gör. Vill önska dig en härlig morgondag kram Beijan

    SvaraRadera