söndag 11 mars 2012

Vi börjar bli halvvuxna små individer...



Det börjar bli små vovvar i valprummet nu, nu är dom inte bara valpar längre, dom är små individer med små egna egenskaper. Underbara små individer får jag säga. 

En valpköpare frågade mig idag hur det kommer att kännas att lämna dom ifrån sig och jag kan säga jag är glad jag får träffa dom igen, det lär bli sorgligt den dagen här är helt tomt härhemma....dom är så underbara allihopa och så mysiga. 

Idag har vi varit uppe i hagen igen och idag var det lite mer motor, lite mindre mammigt. Man kan kolla på sorkhögar, man kan dra i det höga gräset för att sen spy upp det igen lika fort, man kan slåss med sina syskon i gröngräset och man kan bara springa fort fort så fort dom små benen bär en. 

Vi har annars haft en underbar dag med underbara valpköpare, man blir så glad när man inser hur bra vovvarna kommer att få det hos sina blivande familjer!!!!

Nu är det söndag kväll, men imorrn är Hanna ledig, så vi behöver inte gå upp i ottan varken måndag eller tisdag! DET är underbart!

1 kommentar:

  1. vilka fina blå ögon sötnosen på bild 2 har ....
    det är ju så att man kan bli kär.............
    /Hella

    SvaraRadera